Na Výstavišti v Lysé nad Labem se minulý týden uskutečnil další ročník oblíbeného veletrhu Regiony 2023. Na programu bylo kromě prezentace turistických destinací i vyhodnocení soutěže Turistpropag o nejlepší propagační materiál. A Pardubický kraj se dočkal úspěchu.
„Do soutěže jsme přihlásili propagační spot s názvem Východočeskej svět, který vznikl v loňském roce jako součást letní kampaně, realizované naší krajskou Destinační společností Východní Čechy. V kategorii propagační spot bylo v této soutěži přihlášeno 20 soutěžících, náš spot se umístil na krásném třetím místě a je možné ho zhlédnout například na YouTube kanálu naší destinační společnosti Východní Čechy. Kampaň Východočeskej svět získala letos již jedno ocenění na veletrhu Holiday World v Praze v prestižní soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Nejlepší inovativní marketingová komunikace. Jsem rád, že originalita této kampaně měla odezvu nejen u veřejnosti, ale i u odborníků na marketing,“ vysvětlil Alexandr Krejčíř, radní Pardubického kraje pro sport a cestovní ruch.
Cílem kampaně Východočeskej svět bylo zvýšit povědomí o atraktivitách Pardubického kraje za užití hovorového jazyka s typickou koncovkou, která se v našem regionu běžně používá. V kampani se propagovalo 20 turistických cílů a témat z našeho regionu jako např. Kladrubskej hřebčín, Litomyšlskej zámek, Pardubickej perník, Svitavskej Betlém a další. Kompletní představení všech turistických cílů najdete na www.vychodoceskejsvet.cz.